Kenniscentrum Filantropie bestaat bij de gratie van haar partners en sponsors die zich langjarig aan de stichting hebben verbonden. Hierdoor is professionaliteit en veiligheid van de verschillende tools gewaarborgd.

Visma

Visma is een complete IT-dienstverlener, die streeft naar bundeling van deskundigheid en branchekennis. Maatschappelijk Betrokken Ondernemen is een belangrijk uitgangspunt waarbij Visma het met elkaar in balans brengen van de elementen mensen, sport en gezondheid verder vorm geeft.
Al sinds 2012 kiest Visma voor IT ondersteuning en samenwerking met Kenniscentrum Filantropie. Ze verzorgt de IT infrastructuur van het centrale platform en de beveiliging ervan voor Kenniscentrum Filantropie. Visma is een groot voorstander van de doelstelling van Kenniscentrum Filantropie die met hun onafhankelijke, centrale platform de transparantie en de kracht van goede doelen én fondsen nastreeft.



SxBlue

SxBlue is specialist in het ontwerpen, bouwen, testen en beheren van relevante, krachtige bedrijfsoplossingen op het Salesforce-platform. Ervaren consultants helpen Kenniscentrum Filantropie met implementatie en doorontwikkeling van het Non-Profit Service Pack van Salesforce.

Goed Geregeld!

Goed Geregeld! is een magazine met een oplage van 50.000 stuks en komt 2x per jaar uit. Het magazine wordt gedistribueerd onder alle (kandidaat)notarissen in Nederland en is een onmisbaar informatief naslagwerk voor iedereen die een schenking, vererving of nalatenschap aan een goed doel overweegt. Goed Geregeld werkt met Geefwijzer.nl van Kenniscentrum Filantropie samen om zoveel mogelijk goede doelen hiervan te laten profiteren.

Zie ook www.goedgeregeldmagazine.nl voor een mooi overzicht van de reikwijdte van het magazine en de online presence als ondersteuning van het magazine.


Amsterdam University Press

Sinds begin 2021 is er innige samenwerking met AUP om allerlei uitgaven ten behoeve van de filantropische markt te stroomlijnen. Het bekendste voorbeeld is de uitgave van het fondsenboek.

DDK

DDK is een Utrechts bureau voor marketing, communicatie, PR en media. DDK maakt duidelijk, handelt daadkrachtig en is altijd kristalhelder. Dat spreekt klanten aan, van Cordaan tot Mercedes-Benz, van gemeente Utrecht tot Sola, van NRC Media tot Rank a Brand. DDK erkent de kracht van goede doelen en steunt Kenniscentrum Filantropie in hun streven naar transparantie.